marți, 19 august 2014

My Top 5 Favorite Most Worn Lip Colors!

Buna.
Dintre toate produsele de make-up , consider ca rujul este indispensabil .
Stim cu toate ca nuantele de rosu sunt cele mai importante in coletie si prind pe oricine.
Azi , va povestesc despre 5 rujuri dragi mie . Au niste preturi mai mult decat accesibile si isi fac treaba extraordinar de bine .



Pret - calitate = 10 .  
Nu tot ce e scump e si bun  . Remember !


1 -2 =  Rujuri MUSIC  FLOWER .
Primul este in nunata nr. 90 , al doilea nr. 13 . V-am povestit despre ele AICI . Sunt intr-adevar minunate . Imi plac la nebunie . Pe cel in nunata visinie il folosesc foarte des . 

3 - Avon , gama LUXE . DESIGNER  RED . E un ruj rosu minunat. Lasand la o parte faptul ca rezista super bine pentru pretul lui , e tare cremos si placut la purtare. Mereu cand il port imi da un plus de siguranta.

4 - FLORMAR , D42 . Sunt o mare maaaare fana nuantelor de MOV . Fie ca e vorba de fard , oja , ruj , s.a.   Rujul acesta e WOW .   Il gasiti pe site-ul lor , AICI . Vi-l recomand cu mare caldura. Sunt tare curioasa daca si pensulele de machiaj / paletele  sunt la fel de bune ca si produsele lor de  nails <3 . 
Mai am cateva produse din gama lor , si ma gandesc sa fac un articol special  . 

5 - ELF  - ED01 . Cred ca e din gama essential . In orice caz, il gasit la pretul de 9 lei (maxim ) , AICI . Este disponibil intr-o varietate de culori . Al meu a trecut prin atatea , si inca rezista. Are un ambalaj rezistent , "special pentru fetele neindemanatice " :))  - like me - 


Asa arata la lumina rujurile. Imi plac la nebunie !
Care sunt preferatele voastre ? 

4 comentarii:

  1. Sunt total deacord cu tine cand spui ca nu tot ce este scump este bun,sau tot ce este ieftin este prost,mai ales ca la produsele scumpe platesti mai mult reclama si ambalajul decat produsul in sine,asta face de cele mai multe ori diferenta dintre un produs scump si unul ieftin,te pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. Intr-adevar , brandul il paltim de cele mai multe ori .

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu stiu daca am un produs anume preferat, dar mai nou imi plac tare mult rujurile de la Maybelline si Nyx.

    http://frommwithloveblog.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De la Nyx am doar o paleta... si sunt tare incantata de ea.
      Din pacate rujuri de la ei n-am... si nu stiu cand o sa am ocazia ca sa-mi achizitionez.

      Ștergere