marți, 23 septembrie 2014

Farmec - Demachiant 2 in 1

Buna .
Azi vobim despre Demachiantul 2 in 1 - FARMEC .

Incep prin a marturisi ca l-am recumparat de cateva ori . Imi place enorm de mult efectul de hidratare pe care-l lasa pielii mele . 

Il gasiti AICI la pretul de 9,32 lei . 
Eu l-am cumparat din magazin si am dat 10 lei pe el . 
Vine intr-o cantitate de 200ml , deci este o afacere  buna .

Uleiul de argan joaca un rol extrem de important in viata noastra si am fost mai mult decat incantata sa descopar ca exista si in produsele Farmec . 


Obisnuiesc sa-mi curat tentul atat seara cat si dimineata , indiferent daca port machiaj sau nu .
La inceput nu am observat nici o schimbare a tenului  , dar in timp , utilizand-l frecvent pielea mea a inceput sa devina mai fina si mult mai ingrijita .

Zilele acestea am terminat si acest recipient si am zis sa va impartasesc si voua parerea mea despre el.
Il recomand cu mare caldura pentru persoanele care au tenul uscat .

                                         Voua va plac demachiantele Farmec ?

5 comentarii:

  1. Recunosc sincer ca nu l-am folosit,insa folsesc cu drag crema de fata cu argan de la Farmec si sunt foarte multumita.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ieri am vazut-o si eu intr-un magazin si mi-a facut cu ochiul

      Ștergere
  2. Eu am folosit decat creme de fata de la farmec,ca demachiant le-am folosit pe cele Doina cred ca in toate variantele posibile,chiar si pe cel roz care erea pana in 5 lei de cele mai multe ori,si sa stii ca nu am avut probleme cu ele,oricum d.p.d.v.eu zic ca produsele noastre romanesti merita incercate macar odata,care de cele mai multe ori s-au dovedit a fii eficiente.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. N-am auzit de Doina .. M-ai facut curioasa. O sa ma uit mai atent cand trec printr-un magazin .
      Si da , intr-adevar ..produsele romanesti merita incercate .

      Ștergere
    2. Si tonicul de fata cu extract de castravete Doina este foarte bun,la fel ca si celelalte produse Farmec.Se gasesc in magazinele mici,dar eu le cumpar mai des din Kaufland ca sunt mai ieftine si acolo imi fac si restul cumparaturilor.

      Ștergere