sâmbătă, 21 martie 2015

MAC eyeshadows Amorous Alloy & Silver Dawn

Bine v-am regasit .
Subiectul de azi : MAC




      Am tot auzit atatea lucruri despre produsele MAC , ca sunt bune , extraordinare , ca fac minuni si ca au o rezistenta nemaipomenita .
      O prietenta mi-a daruit aceste doua mono-uri . Am fost atat de incantata cand le-am vazut deoarece mi-am impus sa nu-mi cumpar produse MAC (  preturile sunt mai mult decat piperate ) .
     Eram de conceptia ca am sa gasesc aceasi calitate si la un produs mai ieftin . ( Poate da , poate nu ..depinde de noroc )  .

      Amorous Alloy :



  • Il gasiti AICI . 
  • Pret :  38,97 $ ( + 4,99 $ transportul ) 


         
 Este o nuanta cu cupru minunata . Are putine refletii aurii pe pleoapa. Imi place sa-l port seara la un smokey eyes intens .   Cu primer sau fara  , rezistenta lui este una de lunga durata .



   SIlver Dawn :




  • Il gasiti AICI 
  • Pret : 29,20 $ 

    * Daca aveti comanda de peste 35$ ( inclusiv 35,00 $ ) , nu platiti transportul .
Mi se pare o afacere destul de buna .


Acest fard l-am folosit de cele mai multe ori pentru smokey eyes. Lasa un efect superb.
 Ambele farduri vin intr-o cantitate de 1.3 g .
Pentru pretul pe care il au mi se pare putin . Ma asteptam la cel putin 2g .


      Din punctul meu de vedere isi merita banii doar daca practicati acest " sport " in a machia alte persoane. Pentru uzul zilnic nu se merita sa le achizitionati . Sunt convinsa ca prin trusa dv. gasiti farduri asemanatoare si de ce nu , poate mai bune .

   Sunt extrem de  tentata sa-mi cumpar un ruj sau MAC fix plus . Am vazut doar review-uri bune despre el si toata lunea il recomanda cu mare incredere.
 
                                             Voi ce produse MAC folositi  / va doriti sa incercati ?
                                                        * Va pup !

7 comentarii:

  1. Foarte dragute sunt! Si ce-mi place cum sunt asa, ca niste valuri :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Arata bine nuantele,cred ca le-as vrea si eu la testat :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Se merita daca faci machiaje profi . Pentru uz personal nu le recomand , sunt destul de scumpe ( avand in vedere ca sunt mono-uri ) .

      Ștergere
  3. Inca nu am testat eyeshadows de la MAC, dar mi-am cumparat un eyeliner(pe care il ador si il recomand. Niciodata nu am vazut sau folosit un tus atat de bun), un fond de ten(nu am fost prea impresionata),un rimel(din nou, se putea si mai bine),un blush(a fost extraordinar,pacat ca l-am terminat)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Wow...ai ajuns la performanta de a termina un blush <3 , super :)) . Si eu vreau .
      Despre ce eyeliner vorbesti ? Cat a costat?

      Ștergere