joi, 8 octombrie 2015

Night Owl Makeupkit - REAL TECHNIQUES

Bine v-am regasit.


Pret : 25 $ = ~ 100 Lei 


Paleta contine : 
- 3 farduri sidefate
- 1 mat
- 1 gel eyeliner
- Blush
- Highlight ( iluminator ) crema
- 2 lip gloss-uri .

Consider ca este perfecta pentru un machiaj de seara . 
Swatch-uri fara primer ( baza )
Fardurile nu sunt prafoase. Se lucreaza usor cu ele .
Ma asteptam ca pigmentarea culorilor sa fie  mai mare , dar in acelasi timp ma declar multumita deoarece fardurile nu-si pierd din intensitate cand sunt aplicate / belnduite ( amestecate ) .


Imi place la nebunie iluminatorul . Trebuie sa recunosc ca eram putin cam sceptica in ceea ce priveste un produs crema pentru iluminarea fetei . 
Dar , spre surprinderea mea , s-a blenduit bine si nu au aparut cute urate pe ten . 

In ceea ce priveste mini-lipgloss'urile , sunt 50 - 50 % multumita.
Avand in vedere ca e un brand foarte cunoscut ( Real Techniques ) , ma asteptam la niste lipgloss-uri rezistente.
* Culoarea se transfera extrem de repede .
* Am apreciat faptul ca au un miros / gust interesant . ( Da, stiu suna ciudat. Dar am obiceiul de a mirosii rujurile )



Am realizat un machiaj simplu cu aceasta paleta  .


Tu ce produse de la Real Techniques  ai incercat ? 


Un comentariu:

  1. Nu am incercat niciun produs Real Techniques, insa fardurile arata tare bine!!
    http://beautywithcriss.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere